Yücel güngör | İletişim | Sitemap Benim Biladerlerim - My Brothers (Türkçe Dublaj 720p) - Film dostu
.........................................TIKLAYIN SİZDE İNTERNETTEN PARA KAZANIN...............................................

Benim Biladerlerim - My Brothers (Türkçe Dublaj 720p)

Filmin Konusu: En büyükleri 17, en küçükleri 7 yaşındaki üç kardeş vahşi İrlanda topraklarında macera dolu bir yolculuğa çıkarlar. Üç küçük erkek kardeş bir Cadılar Bayramı'nda ölüm döşeğindeki babalarının saatini değiştirmek için maceralı bir yolculuğa çıkarlar.

Oyuncular: Kate Ashfield, Eamonn Hunt, Timmy Creed, Paul Courtney, Sarah Greene
Yönetmen: Paul Fraser
Yapım: 2010 - İrlanda
IMDB: 5.0









Etiketler: Benim Biladerlerim - My Brothers izle, Benim Biladerlerim - My Brothers tek part vk izle, Benim Biladerlerim - My Brothers tek parça full izle, Benim Biladerlerim - My Brothers hd 720p izle, Benim Biladerlerim - My Brothers türkçe dublaj indirmeden online izle
Share this article :
Etiketler: , , ,

Yorum Gönder

 
yücel güngör | İletişim | Sitemap
Destek : Film izle | İletişim | Sitemap Telif Hakkı © 2013. film dostu tr - Tüm Hakkları Saklıdır.. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakları sorumluluğu bu sitelere aittir videoların hiç biri sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, istenen içerik iki iş günü içerisinde siteden kaldırılır.