Yücel güngör | İletişim | Sitemap Victim - Kurban Türkçe Dublaj İzle - Film dostu
.........................................TIKLAYIN SİZDE İNTERNETTEN PARA KAZANIN...............................................

Victim - Kurban Türkçe Dublaj İzle


Filmin Konusu: İntikamın sonu var mıdır acaba? Genç bir adam bu olayı yaşar. Esrarengiz ve kaçık bir doktor tarafından kaçırılıp şiddete maruz kalır. Victim İzle Doktor onu harabe gibi bir evin bodrumuna hapseder. Fiziksel ve psikolojik işkenceler sonucu yavaş yavaş direnci kırılmaktadır. Nihayetinde de intikamını nasıl alacağının planlarını yapmaktadır. Bakalım bu savaştan kim galip gelecek?
Oyuncular: Bob Bancroft, Brendan Kelly, Jennifer Howie, Stacy Haiduk, Stephen Weigand,Tara Holt
Yönetmen: Matt Eskandari, Michael A. Pierce
Yapım: 2010
IMDB: 6.9







Etiketler: Victim - Kurban izle, Victim - Kurban tek part vk izle, Victim - Kurban turkce dublaj izle, Victim - Kurban 720p izle, Victim - Kurban hd donmadan izle, Victim - Kurban bedava ücretsiz izle, Victim - Kurban indirmeden online izle
Share this article :
Etiketler: , , , , ,

Yorum Gönder

 
yücel güngör | İletişim | Sitemap
Destek : Film izle | İletişim | Sitemap Telif Hakkı © 2013. film dostu tr - Tüm Hakkları Saklıdır.. Sitemizde yer alan tüm videolar, kaynak kodları ile video paylaşım sitelerinden alınmaktadır. Telif hakları sorumluluğu bu sitelere aittir videoların hiç biri sunucularımızda yüklü değildir. Hak sahiplerinin iletişim adresimizden talep etmesi halinde UYAR-KALDIR yöntemi işletilerek, istenen içerik iki iş günü içerisinde siteden kaldırılır.